Lukijat

6.12.10

Mitä ihmettä !

                                      Moi ! Mulle on tullu joku ihmeen uhkaus juttu ! kattokaas :

Luen sen vielä jos et saannu selvää :

Hyvää joulua !
mutta varo sinulle voi käydä kehnosti !
Muhahahaa !
T: Se sinulle ei kuulu ! ()

Oon ihan liemes mitä mä teen ? =(
Jos keksitte jotain laittakaa kommentteihi .
Se saa mun kaa tarinan kuka keksii !
 Mut kenelt se olis ?
Hmm...
Ehkä Krucio tai sitte bonez !
mä oon ihan shokis !!!!!
Apuaaaaaaaaaaaa! 
ja mitäköhän se tarkottaa sil kehnosti ?
En keksi mitää !
Mun pää on ihan täynä kaikkee pahaa !
Jatketaan .
Hmm... Ehk kamria tietää .
katotaan . Meen nyt kamarian luo 
Tuun koht taks !
Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heipähei! Me täällä Pandaellin blogissa noudatamme sääntöjä: EI kiroilua! EI haukuta muita pandoja! EIKÄ anneta puhelinnumeroita Jne. Kiitos! P.S jos et noudata säänäjä kommentti poistetaan! :o