Lukijat

25.8.13

Justiinsa..

Heips! c:

Elijuu.. Muo nolottaa iha hirveesti.. :D Luin nuita mun vanhoi postauksii ja voi vattu. Ainaki huomas et olin kakkosel.. xd Mut joo, mites teil menee? :) Koulut alko kaks viikkoo sit & ja huomasin vast sillo et oon menos kutoselle. Joo, seikkailin muide blogeis ja oikeestaa melkee kaikis luki etten bloggaile enää jne. 
Mul meni se into jo vuos sitte mut parise päivää sit ko puhuttii moves mun kaverin kaa uudistuksist nii 
sanoin jutai " Joo täälki vois olla sellane kulttispäivä niiku Panfus.. :'D " Sitte se sano et mennää pelaa Panfuu.. c: Ja nyttt... ' Rumpujen pärinää ' PÄÄTIN ALOTTAA UUDELLEE! :D Okay, oon sanonnu
aika monta kertaa joo et alotan uudellee mut se läsähti heti. :d Kukaa ei oikeestaa pelaa Panfuu enää
tai mitää.. Mut ajattelin kuitenki yrittää, pitää kattoo.. c: Ja joku kertoo miks Ella ja Maxi blogi o nykyää
enkuks.. xd Oon nii outsideri. c: Mutta meen säätään ny jotai. :D 

Heips! ^^


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heipähei! Me täällä Pandaellin blogissa noudatamme sääntöjä: EI kiroilua! EI haukuta muita pandoja! EIKÄ anneta puhelinnumeroita Jne. Kiitos! P.S jos et noudata säänäjä kommentti poistetaan! :o