Lukijat

19.1.11

Matkalla

Sori ku en ollu kirjottanu joken kaa viime tekstis. Bombi eli mun veli oli ottanu MUN oman tietsikan mukaa Barselonaan ja tietenki äiti sano että veli saa nyt käyttää Tietsikkaa =( Joten voinnu kirjottaaa. Ja olisin eile voinnu kirjottaa mut olin mun kaverin kaa porvoos.( Asun siellä) Mitäs sä musta puhut sisko??? Jaa. Bombi. No olit ottanut mun tietsikan mukaa Barselonaa!! Joo. Sain olla omas blogissani ja sä et! Häivy nyt kolme sekkaa aikaa! Okei okei. Äläs suutu. Nonii. No ei tainnu olla muuta taidanki mennä nyt.

                                        Pandaelli



                                         

2 kommenttia:

  1. Tein sen jollain semmosella ohjelmalla minkä nimi on toosi pitkä..
    Miksi sä et laittanut sitä mun tekemää yläkuvaa..?
    Siinä meni nelkketviis minsaa sen tekemisessä..
    :/

    VastaaPoista

Heipähei! Me täällä Pandaellin blogissa noudatamme sääntöjä: EI kiroilua! EI haukuta muita pandoja! EIKÄ anneta puhelinnumeroita Jne. Kiitos! P.S jos et noudata säänäjä kommentti poistetaan! :o